lørdag 18. februar 2012

Lørdag

Hallo!

Idag har jeg hatt fri hele dagen, det er så deilig! Har vært med Kristine stort sett i hele dag og kosa meg som bare det :) Vi tok en liten tur til byen for å se om det var noe fristende interiør i butikkene. Jeg endte med å kjøpe denne søte mini lysestaken fra Vintage Piken.



 Kjøpte denne nydelige blomsterpotta på Papaver.


Og tre stjernen er fra merket Mille Moi. Elsker å blande natur stil med shabby chic. Det røffer opp det romantiske litt synes jeg.
Ellers fikk jeg besøk av Emilie idag og det var veldig koselig. Hun troppet opp med lørdagsgodt og klar for å se på barnetv.



 Katten min Selma skulle nok likt å fått litt lørdagsgodt hun også. :)




Nå er lørdagskvelden snart over for min del. Ha en fortsatt fin kveld og weekend. :)

Hilsen Frøken Holm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar