onsdag 29. februar 2012

Lysfat og trebokser

Hei og god formiddag!
 
Innenfor interiør er det alltids noe man ikke får nok av, for meg er dette telysholdere og lysholdere generelt. Det er derfra husets ordtak her hjemme kommer fra; "Kjøper du noe nytt, må du ta noe vekk". Hehe. Og for at det ikke skal bli for mye stående fremme, må man prioritere hvilke som skal stå fremme og hvem som skal bort. En veldig god løsning for dette er lysfat og trebokser, hehe. Jeg elsker lysfat og må alltid se hva andre har på sine når jeg er på besøk. Tenkte jeg skulle vise dere mine lysfat:
 


Er så glad i dette fatet :) Anbefaler alle btw å kjøpe kubbelys på Rema 1000. Jeg synes de blir ekstra fine når de brenner seg ned i talgen.
Det samme prinsippet går jo også på trebokser, man kan få klemt ganske mye pynt i de også hvis man sliter med plass ellers. Her er mine:




Jaja, da får man komme seg ordentlig i gang med dagen og gjøre seg klar til senvakt. Håper dere får en fin onsdag! 

Hilsen Frøken Holm 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar