tirsdag 28. februar 2012

Nok en tirsdag

Heisann

Føler det er mandag idag jeg, men det er det jo slettes ikke - vi er jo snart halvveis til fræddan allerede :) Tenkte jeg skulle vise dere noe jeg er veldig fornøyd med som jeg mener alle som liker krøller burde skaffe seg! Nemlig krøllestav fra Remington:

Bildet er fra Google

Blir utrolig fine krøller med denne og du kan velge størrelse på bølgene ettersom man vil. Man bruker den enkelt ved å bare snurre håret rundt staven. Dette er ihvertfall en sikker vinner hvis du skal på fest! Nok om det :)

Samboeren min har lånt seg en bok idag som heter "Jeg tenker nok du skjønner det sjøl" av Jon Gangdal.

Bildet er fra Google.
Har noen av dere lest den? Denne boken handler om 8 år gamle Christoffer som ble funnet død i sengen sin med store skader. Stefar er dømt for mishandling og mor ble etterforsket for eventuelt medvirkning til drap. Jeg skal ihvertfall lese den etter Leif, tror dette er en oppsiktsvekker. 

Nå skal jeg snart bevege meg mot stuen for å se hva som foregår i Wisteria Lane idag. I like. Dette er jo siste sesong og det begynner å dra seg til mot en spennende slutt (tror jeg), hehe. Ha en fortsatt fin kveld. 

Hilsen Frøken Holm



2 kommentarer:

  1. Tror den boka er ganske sterk ja.. Huff, for en forferdelig historie..

    Håper du har hatt en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  2. Ja.. Grugleder meg til å lese den. Ja har hatt en fin tirsdag:) det håper jeg du og har hatt. :)

    SvarSlett