onsdag 21. mars 2012

Make-over

Hei hei.

I kveld har det vært rene verksted kvelden hos svigermor, hehe. Jeg er så superheldig at jeg har fått hjelp med en aldri så liten make-over av skobenken vår! :) Vi har en slik fra Skeidar i gangen nemlig - den heter Frogner. 

Bildet er hentet fra skeidar.no

Meeeeeen etter en aldri så liten shinings ser den slik ut nå:



TUSEN TAKK for hjelpen svigermor, ble kjempefint synes jeg!! :) Vi brukte bare opp igjen den gamle puta og trekte om den. Så sydde svigermor opp riktig lengde på det stoffet som ble igjen. Da jeg kom hjem festet jeg kappen med gardinvaiere og voila, så hadde vi plutselig et helt nytt møbel. Herlig! Hva synes dere?

Apropos nytt da, ble noen puter fra Princess idag. De har nå 3 for 2 så da slo jeg til og kjøpte disse:


Må si jeg er litt forelsket i beige jeg. Det går til så mye og er egentlig ganske nøytralt. Da liker jeg heller og bytte farge på lys eller noen få pyntedetaljer for å bryte med det lyse. Må si meg veldig fornøyd med dagen altså :)

Nå skal jeg lage meg litt mat og kræsje foran tven bokstavelig talt. Ha en fortsatt fin kveld dere! 
Hilsen Frøken Holm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar