fredag 23. mars 2012

Naturhjørnet

God fredags formiddag :)
 
Da var det jammen meg helg igjen da = jobbehelg for min del. Men samtidig skal det vårshines her i helgen også. Min kjære skal beise veranda og jeg skal innimellom jobbingen male utemøbler. Gleder meg virkelig til dette er i orden så vi kan nyte våren på terrassen. :)
 
Igår fikk jeg malt ferdig lysestaken jeg viste dere her om dagen. Den ble slik til slutt:
 
 
 
Hva synes dere?

Så har jeg endelig fått lerkekvistene i hus. De fake hortensiane måtte vike for lerkekvistene på trekassa. Ble liksom mer helhetlig natur stil. 


Mitt lille naturhjørne:


Nå kommer snart Marie og lille Elias en liten tur. Kos dere masse i finværet og ha en riktig god fredag! 

Hilsen Frøken Holm

2 kommentarer:

  1. Der var lerkekvistene ja :) Det ble så fint så!
    Lysestakene ble mer anvendige med den fargen der syns jeg.
    Sees i vaktskiftet i morra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja helt enig. Ble fint i hvitt :) Ja det gjør vi! ha en fortsatt fin kveld :)

      Slett