fredag 16. mars 2012

OH Friday!

God dag!

Wuhu, fredag! Og i tillegg har jeg hatt fri idag og kåken er nå shinet til helgen - lykke! Puslet litt på kjøkkenet igår, tenkte jeg skulle vise dere. Har jo en grå trekasse ved barbordet som stod på høykant med pynt inni. Det endte med at jeg la den isteden og pyntet med blomstene jeg kjøpte her om dagen. Jeg synes det ble mye finere og ikke minst koseligere! Jeg har tydd til kakeform med telys i, syntes det passet fint her.


I sin helhet..


Her om dagen fikk jeg ENDELIG tak i lerkekvister! Det er noe jeg har hatt lyst på leeenge! :) Det er så fint som pynt i heimen og passer fint sammen med den "naturlige" stilen. Har ikke helt fått det istand enda så viser dere senere.

Fikk malt ferdig avisbordet idag. Synes det ble lekkert i hvitt! Hva synes dere?




Nå gjør jeg meg partyklar, skal på lønningspils med jobben i kveld. Blir hyggelig! 
Denne sangen kommer ihvertfall jeg i partystemning av! :)


Ha en fin fredag.

Hilsen Frøken Holm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar