tirsdag 13. mars 2012

Norgesglass og kabelbord

God kveld :)

I helgen har jeg malt kabelbordene mine, ble kjempefornøyd! Har ikke funnet de riktige stolene til enda, men skal holde utkikten fremover. Ble uansett kjempefornøyd med dem! 

Her er det ene grunnet, synes det dekte ganske bra. 


Skal legge ut flere bilder når de blir ferdigmalt og når jeg får tak i stoler til! Alt ser best ut i sin helhet ;) Jeg hadde lyst på noen nye blomster og dro innom Plantasjen i ettermiddag. Der var det 50% på alle grønne planter så det var jo perfekt! Fått litt dilla på norgesglass og bruker det fra alt til penner til tennbriketter og blomster. Blitt inspirert av min venninne Marie, hun har nemlig norgesglass med påskelilje i, så jeg stjal ideen hennes;) Så ble det en hjerteblomst til - også i norgesglass. Det gjør glasset mer personlig å pynte med et blondebånd på.


Så ble det en ny plante på badet.


Har også fått tak i et nytt avisbord (eller hva jeg skal kalle det) på loppis i helga. Har ett fra før, men fant ett jeg syntes var enda finere. Det var i trehvitt så driver og pusser det opp og maler nå. Skal legge ut bilde når jeg er ferdig :)

Her blir det Frustrerte Fruer i kveld. Kos dere masse.

Hilsen Frøken Holm

6 kommentarer:

  1. Norgesglass er superfint :) Kan brukes til mye :)

    Ble veldig fine bord :)

    SvarSlett
  2. Malt bord ble superfint! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Gleder meg til å bruke det!

      Slett
  3. Dette så kjempeflott ut. Og nytt avisbord er bra :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, takk! Ja kommer bilder da det er ferdig :)

      Slett