søndag 29. april 2012

Extreme makeover

Hei på dere.
Nå er det noen dager siden jeg har postet noe innlegg. Ting har gått slag i slag her.. Det vil si at jeg blant annet har fått hentet brudekjolen min :) Jeg og forlover Marie dro inn til hovedstaden på fredag og hentet herligheten hjem. Den var nesten enda finere enn jeg husket den!! Nå henger den trygt hos mamsen og skal sys opp etterhvert. Begynner å glede meg MASSE til bryllupet jeg nå! Ble forresten en stopp på IKEA på veien hjem på fredag også. Der kjøpte jeg nemlig blant annet denne:
Etter litt extreme makeover ser den nå slik ut:
Vi hadde bare helt vanlige spotter over kjøkkenbaren før. Ble superfornøyd med den nye lampen, synes det ble mer personlig. Mangler bare å bytte ut stolene, men det prioriteres ikke nå. Synes lampen ble en fin mix mellom industri og shabby.
Ha en fortsatt fin kveld folkens. 
Hilsen Frøken Holm

3 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble :)
    Hva har du malt den med?? Regner med klistremerket bare er en wallsticker?

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Glemte jo helt å skrive fremgangsmåten, hehe. Den er spraymalt med antikkhvit og så har jeg klistret på en wallsticker ja.

    SvarSlett
  3. Så kul lampa ble! Passet fint over bordet der :)

    SvarSlett