tirsdag 17. april 2012

Terrasse og bryllupsoppdateringer :)

God aften!
 
Nå har vi endelig fått ordnet ferdig ute og jeg har fått tatt bilder! Må si det er digg å bli ferdig, så sommer: VELKOMMEN! Vi har forresten også malt terrassen i denne fine grå fargen. Brukte oljedekkbeis og det var ble sykt mye finere og jevnere enn ren beis. Synes det ble fint med grått!

Mitt elskede kabelbord som cafebord ved inngangen.
Trekassa mi som jeg har kjøpt på loppis
Rottingpotta har fått stemor og litt dill dall

Loppisbenken

I sin helhet..
Superfornøyd med bordet fra Plantasjen! Benken og stolene har vi byttet med svigermor; hun fikk vårt og vi hennes hagemøbler hehe.
Ble lerkekvister i norgesglass ute også gitt
Pledd på plass i kassa
Det andre kabelbordet ble min kjøres grillbord, han satte også hjul på det! Man må kompansere litt ;)
I sin helhet. Der ser dere også rotting launchen til min kjære :)
SÅ over til en gladnyhet jeg fikk i dag. I postkassen min lå det nemlig brev fra Brudekjolen om at kjolen min var kommet i salongen. Den måtte hentes innen to uker, så jeg bare OKEY! Så jeg og min ene forlover Marie reiser neste fredag for å hente herligheten!! Å som jeg gleder meg! Så nå er litt mer på plass her.. Det vil si det har ordnet seg med frisør til den store dagen, brudebukett og knappenåler bestilt, Leif har funnet seg antrekket han skal ha og SNART påbegynnes det bordkort. Må også nevne at det er dobbelsjekket med presten om at de har registrert riktig dato, hehe. Der slo bridezillaen inn da vettu. Må ha stålkontroll :p Ellers driver vi og undersøker om skyss til kirken og lokalet. Så summa sumarium er dette på plass nå:

* Kirken
 * Festlokalet
* Delvis all mat (bestilt) og dessert planlagt
* Bandet
* Mye av pynten til lokalet
* Kjolen
* En del av alkoholen
Kaken
* Invitasjonene er sendt
* Brudebukett
* Leif sitt antrekk (snart)
* Mulig transport
* Fotograf
* Bryllupsreise
* Opplegg i kirken
* Frisør og prøvetime
* Toastmaster
* Brudesvenner og brudepike

Og sikkert mer jeg ikke kommer på nå. Er en del på stell men fortsatt MASSE igjen :p Men det er vel en del av sjarmen! 

Nå skal jeg se på Frustrerte Fruer og Greys snart jeg.. Ha en fin kveld da dere. Og legg gjerne igjen en kommentar :)

Hilsen Frøken Holm
                                                               
                           

3 kommentarer:

  1. og da må du nok innom storesøster på vei hjem ja!!! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe jammen da skulle jeg vært alene da :D

      Slett
  2. Det ble veldig fint :)

    Har lyst på kabelbord jeg også, men venter med å se hvordan terrassen blir når vi får satt opp de møblene vi allerede har.. :P

    Godt å føle at man får ting på plass til bryllupet!Og blir jo herlig å få kjolen i hus! :D

    SvarSlett