mandag 16. april 2012

FOR en helg!

Hei :)

Som tittelen tilsier har jeg hatt en helt super helg! Fredag slappet vi av samt gjorde de siste forberedelsene til Siljes store dag på lørdag. Da skulle hun nemlig drikkes ut, eller vi drakk for henne rett og slett, i og med at hun er preggy. Ble en knall dag med blant annet styling og photoshoot før vi dro hjem til meg og hadde party resten av kvelden. Må jo nesten legge ut en av bildene fotografen tok, synes det ble innmari fint!

Den flinke fotografen er Stian Wethammer
Det er jo obligatorisk å vise frem noen av de smekre bildene som ble tatt på kvelden også! 

Her har brura pynta seg!
Her har a til og med gått opp på stolen for å underholde (og pynta seg litt mer, hiihi)
Lise ble sulten utpå kvelden..

Koser seeeg!
Superflinke Lise (forlover) og Nina som gjorde at alt gikk på skinner
Etter morsomhetene hjemme hos meg gikk turen videre på byen og Svare. Var en del folk, men jeg og Martine valgte etter en stund og reise på HIL Bandys årsfest. Der tok jo alt helt av for å si det sånn, uten å gå noe mer inn på den saken. :) Koste oss masse!! 

På søndag dro vi en gjeng for å rydde opp etter HIL festen og spise rester. Her hos oss var det jo igjen en mengde med brus og godis og kaker så Anders og Ingrid kom litt senere på kvelden og hjalp oss å spise opp litt og se film. Det var også superkoselig. :) 

Jada, så det var helgen her i huset! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra spinning og CX Work og har mine tvil om at jeg kommer meg opp fra senga i morgen tidlig. Men godt var det og GODT har jeg av det, hehe. Legger ut bilder av terrassen i morgen, så STAY TUNED. Samt litt bryllupsoppdateringer!

Ha en fin aften! 
Hilsen Frøken Holm (Larsen;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar