mandag 2. april 2012

Påske

Hei!

Kom hjem fra kjempekoselig tur på fjellet igår. Lenge siden jeg har ledd så mye som vi gjorde i helgen! Vi jentene fikk gått en liten skitur også og det var superdigg :) Er ett par år siden jeg gikk på langrenn nå så teknikken var ikke helt til stede men, det kom seg da. Hehe. Nå ordner jeg litt i heimen og fant ut at jeg ikke er så fan av altfor mye påskegult. Men føler dog at jeg må ha noe og da er jo blant annet blomster en smart ting. 

Hvite pynteegg er jo nøytralt
Gule tulipaner
Nye påskeliljer


Et påskeegg fra Kremmehuset jeg skal fylle opp til min kjære

Selma hilser fra vinduskarmen og sier GOD PÅSKE
Som dere skjønner ikke myyye påskepynt her. 
Ha en fin mandag dere. 
Hilsen Frøken Holm

2 kommentarer:

  1. God påske Miriam.
    Akkurat passe pynta;-)

    Hvor har du kjøpt den hjerte ramma som henger på trollhasselen?

    klem Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant :) hihi. Åååå nå får jeg helt hjerneteppe her da. Er så lenge siden!! Kan det ha vært på gave og interiørgleder for lenge siden da mon tro? Er ikke helt sikker jeg assa. Fortsatt god påske line :) blir spennende å se malingsresultatet ditt :D klem

      Slett