torsdag 29. mars 2012

ALOHA!

Påske :)

Nå har vi pakket og er (snart) klare for påsketur i morgen. Vi og to andre vennepar (og søteste Elias) vender nesen mot fjellet og skal kose oss der ett par dager. Gleder oss veldig! :) Skal bli godt og komme seg bort og samtidig få en miljøforandring. Det er noe alle trenger innimellom tenker jeg. I ettermiddag har jeg og Leif gjort terrassen neeeesten ferdig også, det er deilig. Så nå er det ikke lenge før det kommer bilder derfra ;) Å jeg gleder meg til å sitte på terrassen med en kald pils i hånden og bare slappe av. Eller ta seg ett glass hvitt med reker til! Blir fint. 

Litt påskeinspirasjon:

Bildet er fra Epla




Bildet er fra Epla

Så må jeg bare fortelle dere om en ting til også. Vi bestilte oss nemlig bryllupsreise i går! Turen går til HAWAII! Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg!!! Skal bli så spennende/fantastisk/moro osv osv å endelig få oppleve ett sted du har hørt så mye om, men som du egentlig bare har drømt om å reise til. Ett sted man har på listen over alle de stedene du må besøke i løpet av livet. Hotellet vårt ligger ett kvartal unna Waikiki Beach og det tar typ 2 minutter å gå ned til stranden. Vi har også rom med havutsikt og balkong, kan tro det blir fint. Vi reiser to dager etter bryllupet og blir borte i 14 dager. Må bare legge ved noen bilder fra Hawaii da seff.. Hehe.




Nå skal jeg gå og pakke meg HELT ferdig. Dere må ha en fortsatt fin kveld. Jeg skal drømme om Waikiki. :) 
Hilsen Frøken Holm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar