mandag 18. juni 2012

MINE VENNER ER BEST! BACHELORETTEPARTY!

Hei!
 
 
 
Seriøst, jeg er egentlig målløs (noe jeg også var kl 07:00 lørdag morgen på vei til jobben..). Jeg var nesten fremme da jeg skimtet en gruppe mennesker som stod på begge sider av veien. "Å neeei" tenkte jeg. "Ikke stopp meg nå". Jeg koblet ikke i det hele tatt og trodde det var noen tullinger som skulle ha det gøy. Jeg må si jeg ble litt letta da bilen som kom meg i møte fikk slippe frem, håpet steg om at jeg også skulle få passere uten noe tull. Men neida! :) Når jeg kom litt nærmere gikk hele gjengen ut i veien og sperret med plakater og ballonger. Enda da tror jeg ikke helt jeg skjønte hva som skjedde før jeg kom enda litt nærmere. Men der stod jo de søteste vennene mine og sang "Brura ble lura"! Det var jo utdrikningslag. Jeg ble helt satt ut og klarte og stotre frem "Hva skal jeg gjøre nå da?" og "jeg er jo i jobbmodus.." Så stoppet jeg bilen midt i veien. Hehe. Det var virkelig en perfekt dag å velge siden jeg hadde jobbhelg og ikke ante noe. De hadde fått ordnet fri for meg og festen var i gang. :) Etterpå fulgte frokost, ett par utfordringer på veien til Gjøvik, så spa der og så pizza. Etterpå gikk turen tilbake til Hamar hvor vi kjørte innom hjemme og jeg fikk 5 minutter på å finne meg noen klær å ta med. Så dro vi til Marie hvor vi drakk mer og skiftet. Så fikk jeg bind for øynene og skulle bli kjørt dit vi skulle være resten av kvelden. Lite visste jeg at det var på baksiden av huset hennes :) Hehehee. Der lurte de meg godt. Der ventet resten av gjengen med flere overraskelser, reker, drikke,  fotoshoot og påfølgende bytur. 
 
Jeg vil bare si dere det jenter at jeg kunne ikke drømt om et bedre utdrikningslag og dere ga meg en av de beste dagene i mitt liv :)  TUSEN HJERTLIG TAKK. Det er INGEN TVIL i verden om at jeg har de beste vennene og forlovere :)

Ha en strålende mandagskveld folkens. I dette drittværet har jeg tent lys og lager god stemning innendørs istedenfor :)

Klem fra brura (som ble lura..)

1 kommentar:

  1. hihihi.
    dette hørtes jo super gøy ut! regner med det ble minner for livet !!

    god søndag!
    klem

    SvarSlett