fredag 1. juni 2012

Weekend it is!

Hei!

Nå er det snart så jeg skal krype til køys her, men måtte bare vise frem den nyyyydelige lampen jeg kjøpte idag. Litt romantisk med en anelse industri! Fikk tak i den på Bohus. 



Synes den gjorde seg i kjøkken vinduet jeg, ble litt mer hjemmekoselig :) I helgen har jeg forresten frihelg og det blir digg. Morgendagen skal blant annet tilbringes med nydelige jenter på ØL festival! HØHØ. Gleder meg! Begynner for øvrig å bli rimelig spent på når dette utdrikningslaget mitt blir også :o Vet det ikke er nå i helgen men plutselig skjer det. Merker at jeg misliker å ikke vite når, men sånne kontrollfriker som meg kan vel ikke ha rede på alt! Hoh! Nå legger jeg meg! Natta! :)
 

2 kommentarer:

  1. Så fin lampe du har kjøpt.
    Kos deg på øl festivalen.
    Klem Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Line :)
      God helg til deg :)
      Klem

      Slett