onsdag 22. februar 2012

Diverse :)

Hei hei!

Ja da var det jammen meg lillelørdag igjen da, og det betyr en ting; Lillyhammer. Elsker den serien! Litt sært, spennende, morsomt og originalt - god kombinasjon.

Ellers må jeg si at jeg er inne i en interiørboble om dagen. Det går litt opp og ned det der, men akkurat nå kunne jeg sikkert handlet hele tiden om jeg hadde kunnet det. Meeen da tror jeg det er en som hadde blitt oppgitt her, hehe. Har nemlig fått beskjed om at hvis det skal noe mer inn, må det noe ut. Og det er jeg forsåvidt enig i da det lett kan bli for mye pynt også.

En ting jeg elsker er pynt man kan ha i kubbelys.






En annen ting jeg må si jeg er MEGET svak for er loppis. Gleder meg til sesongen starter igjen :) Disse glassene er kjøpt på loppis og pynta opp litt. Synes det gjorde seg på kjøkkenhylla. 



Denne Hamar Bryggeri kassa er også loppisfunn og er tatt inn i varmen som vedkasse. 





Detaljer...



Elsker huset mitt fra Kremmerhuset.

Roser må man ha hveeer helg.

Dette er også en loppishylle jeg kjøpte for 20 kr. Spraymalt den i fargen antikk hvit.

Så vil jeg bare dele denne med dere siden jeg har den på hjernen akkurat nå. Synes Halvdan Sivertsen gjorde en nydelig tolkning av Bertine Zetlitz' Twisted Little Star. Teksten er nydelig og jeg synes faktisk den er like flott på norsk :)


Ha en fortsatt trevlig kveld. 

Hilsen Frøken Holm

6 kommentarer:

  1. Så fint du har det, Miriam! Lik smak vi :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig :):) Og Grattis med jente btw! Så stas!

      Slett
  2. så koselig å være med på en rundtur på stua di. du er ikke alene om å være shopping gal når det gjelder interiør, jeg har egentlig lovet meg selv ikke flere lyse staker,men har gått litt lei fattigmann sølv telysholderne mine,så vil bytte dem ut med lotus telys holdere fra kremmerhuset . si i fra om du veit om noen loppis da! vi venter også på Lillyhammer . ha en fin kveld. klem Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de lotus telys holderne er fine :) har en selv. ja det skal jeg gjøre. kommer vel flere i april tenker jeg! da skal jeg si fra :)
      kos dere med lillyhammer. :)
      Klem miriam

      Slett
  3. Her var det mye fint :) Og så fine loppis-funn du har gjort! :)

    SvarSlett
  4. Takk for det :) ja er ganske fornøyd med loppis funnene mine hehe. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett