torsdag 23. februar 2012

Thursday

Hei hei.

Først vil jeg bare si at det er superkoselig at folk er innom bloggen min og leser! Herlig :)

Så vil jeg få understreke hvilken fantastisk samboer jeg har..! Da jeg kom hjem fra trening istad hadde han lagd middag til meg - deilig pølsegrateng. Så Leif, takk skal du ha! Det var rett og slett dritgodt! :)

Nå tenkte jeg å vise dere ett loppisfunn til. Dette er totalrenovert, kostet nesten ingenting og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Har dessverre ingen bilder av hvordan det så ut da vi kjøpte det. Leif kom over et gammelt vindu på loppis. Det var brunt med blå kanter med en sprosse tvers over lengden. Vi tok ut glasset, lagde nye sprosser, malte det hvitt og la på hønsenetting i bak kant. Vindusåpneren var også vel bevart så den fikk vi flyttet på så det passet. Jeg ble så fornøyd med resultatet og vinduet står nå på en hylle på gjesterommet. Har brukt et par klips og hengt opp gamle bilder på hønsenettingen. Hyllen er også loppisfunn btw.


Gleder meg veldig til Criminal Minds i kveld, det er et av de mange TV høydepunktene i uka. Jepp, jeg er TV slave og jeg liker det. :) Men først tenkte jeg å shine opp kåken til helgen, ELSKER å komme hjem fra jobb på fredag ettermiddag til ren leilighet og bare avslapning.

Ha en god kveld.

Hilsen Frøken Holm

PS: gratulerer søta bror med en liten prinsesse :)

4 kommentarer:

  1. Å det er veldig koselig og lese bloggen din :). Må si det er inspirerende og se at du er så flink til og gjøre om gamle ting og sette ditt eget preg på det, flink er du :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å kjempekoselig å høre :) det settes stor pris på! Hihi. Ha en fortsatt fin kveld da :)

      Slett
  2. Je syns du skulle ha kalt bloggen din Frøken Borthen!
    Hilsen spes ass Ophus.

    SvarSlett
  3. Hehe ja det hadde vært noe det :D hohoo

    SvarSlett