mandag 27. februar 2012

Wedding update, Oscar og wallstickers

God formiddag!

I natt har det jo vært Oscar utdeling og det er alltid like spennende å se hvilke kjoler som blir brukt. Jeg synes kanskje ikke dette året var det beste kjoleåret, men det var for all del mange fine kjoler. 

Etter min smak synes jeg Gwyneth Paltrow hadde den mest elegante og nydelige kjolen fra Tom Ford. Hun kjører sin egen stil og har en kjole som utmerker seg med kappe over.
Foto: Lisa O Conner.
Denne kjolen til Kristen Wiig fra J. Mendell var også nydelig synes jeg. Elsket den duse fine fargen.
Foto: All over press
Supermodell og skuespiller Milla Jovovich med kjole fra Elie Saab. Jeg må si jeg er litt svak for hvite kjoler om dagen, kanskje det er bryllupstanker som gjør det? Saab designer også mange fine brudekjoler btw, de er verdt å kikke på ;)
Foto: All over press
Cameron Diaz er flott i denne Gucci kjolen. Liker den spesielt godt bak med sølv detaljene.
Foto: All over press

Jaja, så over til bryllup! Må si vi har kommet langt på vei i planleggingen og organiseringen. En del ting er på plass; kirken, festlokalet, mat og dessert, bryllupskaken, kjolen (YES), noe av dekorasjonen og bordpynt, band, invitasjonene er sendt og fotografen på plass. Har sikkert glemt noe nå, men føler vi er godt i rute. Gleder oss veldig :) Vil komme med litt oppdateringer om bryllupet i ny og ned. 

Så over til noe annet; wallstickers. Jeg synes wallstickers er kjempefint og har det flere steder i leiligheten. Hatt de en god stund nå men er ikke lei enda. Nå har det blitt såpass mange at jeg føler jeg ikke kan ha flere, hehe. Hva synes dere om wallstickers? 
Her er våre:








Nå skal jeg ordne litt her før jeg skal på senvakt. Håper dere får en fin mandag!

Hilsen Frøken Holm

4 kommentarer:

  1. Veldig fine kjoler ja :)

    Har ikke fått meg en eneste wall-sticker enda, men det har blitt noen skilt.. ;P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, skilt er også fint :) hehee. blir jo litt samme greia!

      Slett
  2. Hehe, gøy å lese Miriam ;) du er så søt! vi fikk en wall-sticker til jul av svigers fordi svigermor visste jeg ville ha og aleksander nektet :P hehe. så da har vi en, og tviler på at det blir flere. men synes det er fint <3
    klem Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du leser den, hehe. Åja, kult. har du hengt den opp da? savner deg linemor!
      Klem :)

      Slett