lørdag 10. mars 2012

Fin Lørdag

God kveld!

Å, idag har jeg hatt en fin dag! Det er jo Grundsetmart'n i Elverum i helgen så jeg pleier stort sett å få til en liten tur dit hvert år. Selv om det ikke er altfor mye spennende å se på overalt er det koselig å være sammen med familien og bare være til. Så idag før jobb gikk jeg, mamma, LP, Ellen og lille Emilie ned en tur nettopp for å kikke litt. Været var jo upåklagelig også så det kunne virkelig ikke vært bedre.

Lille snuppen koser seg. Bildet er litt uklart, tatt med min mobil.
På fredag var jeg og ei venninne innom Gave og interiørgleder her i byen. Jeg har siklet på en slik fransk-landstil inspirert lysestake lenge, men den jeg så der var super fin. Minner litt om denne:

Bildet er fra Google
Aaah, sukk. Tror jeg må ned dit en gang til jeg.

Har også fått kjempelyst på industri lampe å ha på kjøkkenet. Tror kanskje jeg går for en på IKEA som jeg har lyst til å gjøre litt mer ut av. Leste på en blogg ei som hadde spraymalt en slik lampe hvit og brukt fargen "sand" og stemplet med bokstaver utenpå. Det var superfint. Skal se hva jeg får til med den saken :)

Google
Bildet er hentet fra Google.
Håper dere får en fortsatt fin kveld! Jeg skal sitte oppe en stund til og vente på at kjæresten skal hentes :)

Hilsen Frøken Holm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar