tirsdag 6. mars 2012

Tirsdag og detaljer

Hei på dere!

Nå har jeg sett på The Bachelor så jeg er heeelt firkanta i øya. Bra jeg snart forflytter meg over til tven og fruene, hehe. 

I det siste har jeg blitt så glad i mintgrønn/gammel turkis. Synes det er så fint kombinert med hvitt. Jeg elsker (som de fleste jenter) Kremmerhuset og de har titt og ofte stæsj med denne fargen. 

Denne hyllen har jeg hengt opp i gangen. Kjøpt på brukt og antikk messe i Vikingskipet.
Ellers så har jeg sansen for detaljer. Det er så lite som skal til for at noe skal synes litt ekstra godt. Her har jeg pynta opp den søte blomsterpotta med en liten rund duk under. Synes dette gjorde det hele litt mer romantisk. 


Pyntet denne gamle likørflasken med et lite blondebånd, den har blitt plassert på kjøkkenet:


Vi dro til Ingrid og Anders etter jobb istad. Anders har nemlig bursdag idag, så igjen; GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN ANDERS =) Håper dagen ble fullkommen!

Nå er det snart disse berømte fruene igjen ja, gleder meg! 

Ha en fin tirsdags kveld, og tusen takk for hyggelige kommentarer jeg har fått på bloggen :)

Hilsen Frøken Holm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar